۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۲۱۷۳۷
حجت الاسلام خسروی خبر داد؛

اجرای طرح متن خوانی و ادبیات خوانی|بهره مندی از دستیاران آموزشی

اجرای طرح متن خوانی و ادبیات خوانی|بهره مندی از دستیاران آموزشی
حجت الاسلام خسروی اجرای طرح متن خوانی و ادبیات خوانی را از جمله برنامه‌های معاونت آموزش مدرسه آیت الله قاضی دزفول در سال تحصیلی جاری برشمرد.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: برای تقویت پایه‌های اول تا سوم به ویژه در بحث ادبیات عرب از سید اسحاق موسوی و زرنژاد برای تدریس دعوت به عمل آوردیم ضمن اینکه طرح متن خوانی را در راستای تقویت ادبیات خوانی و مطالعه متون کلید زدیم.

معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول با بیان اینکه برخی طلاب در زمینه متن خوانی و ادبیات خوانی ضعیف هستند، خاطرنشان کرد: این طرح تازگی داشته و اینکه در قالب کارگاهی و در راستای آمادگی برای امتحانات شفاهی باشد، در نوع خود بی نظیر است.

حجت الاسلام خسروی فر ادامه داد: برای طلاب پایه‌های ۴ به بالا، کمیته فقه و اصول را که متشکل از چند کارگروه است با توجه به تجربه‌های اندوخته شده از زمان معاونت پژوهش، تشکیل دادیم.

وی بیان داشت: در این کمیته از اساتید سطح ۲ و ۳ بهره می‌بریم که پس از تشکیل کارگروه‌ها به عنوان بازوان معاونت آموزش یاریگر خواهند بود.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول گفت: تقویت اساتید فقه و اصول، پیگیری نشریات علمی در زمینه فقه و اصول، استفاده از دستیار آموزشی اهداف و خواسته‌های ما از تشکیل کمیته فقه و اصول است.

حجت الاسلام خسروی فر خاطرنشان کرد: در بحث دستیار آموزشی، هر کدام از اساتید فقه و اصول یکی از طلاب زبده و خبره را به عنوان دستیار، انتخاب و آموزش می‌دهد تا در مواقعی که قادر به حضور در کلاس نیست، آن طلبه به عنوان جایگزین حضور و به تدریس بپردازد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات